Reef Oasis Senses

Hotellet som vi bor på är jättefint och jättestort. Har aldrig tidigare varit på ett så stort hotell, det är enormt. Hur många pooler som helst, egen strand och alla bekvämligheter man kan tänka sig. Enda nackdelen är väl maten. Den har varit lite upp och ner. Bra vissa dagar och mindre bra andra dagar. Rekommenderar hotellet skarpt då det ligger precis vid ett fantastiskt fint korallrev och för att det är så fint och fräscht. Men maten hade jag gärna velat var bättre. Det är rätt så blandade nationaliteter som bor här men mest ryssar och framförallt italienare. Det är nog säkert 70 procent italienare skulle jag gissa.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ser verkligen härligt ut!

2011-10-18 @ 09:23:22
Postat av: Marzena

Hej,

Jag har läst med stor intresse din resedagbok från Sharm E.S. Jag skall själv åka dit på torsdag och bo på samma hotell och nu känns det lite bättre att veta att hotellet är fräsch. Att den är så stor skrämmer mig lite men priset på resan var så bra att vi kunde inte motstå. Det är min första resan till Egypten och jag har ingen att fråga och undrar om du skulle kunna skriva hur mycket kostar taxi till Naama Bay och om man verkligen måste hela tiden ge dricks på hotellet och i så fall hur mycket. Tackar på förhand och beundrar dina foton. hälsningar,Marzena

2011-11-07 @ 15:52:48
Postat av: Sören Kristiansson

Häriga bilder, åker ner för andra gången till detta hotell nu i april 2012 första gången var i oktober 2011. Vi gillade detta hotell skarpt!

2012-01-24 @ 10:56:01
URL: http://www.krezz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0