Poolhäng

Ja då var man hemma igen efter en underbar vecka i Sharm el sheik. Har helt ändrat bild av Egypten och skulle faktiskt väldigt gärna åka dit igen. Vissa saker kunde varit bättre, som maten som var rätt så smaklös och sen så var männens syn på kvinnor inge vidare kul. Men annars var allt kanon. Vädret kunde inte varit bättre, hotellet var superbra och snorklingen i röda havet var riktigt nice! Längtar redan tillbaka...

Tyvärr blev det ingen tripp till Kairo och pyramiderna. Vi kände dels att läget med demonstrationerna inte var så kul att åka till och dels så kände vi att en vecka var lite kort för att hinna med en resa till Kairo. Så det hoppas jag kunna göra en annan gång, för jag vill såååå gärna ha sett dem! :)



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad kul att få följa med er på resan :) En massa fina bilder bjöd du också på.

Kan trösta dig med att jag hört att pyramiderna i Kairo inte alls är så mycket att ha. Man får inte alls kommer nära utan det är en massa avspärrningar.

2011-10-24 @ 08:25:30
Postat av: Sandra

Det är så roligt att läsa om dina resor och se alla din fantastiska bilder!

Var själv i Egypten den här tiden för 1 år sedan, längtar verkligen tillbaka när jag läser om er resa!

Saknar dock din andra blogg, tycker den var så mysigt! Men förstår att man tröttna på att ha massa okända människor som ska veta allt om ens liv!

Får hänga med på era resor iaf! :)



Ha en bra dag!

2011-10-27 @ 10:25:04
URL: http://hallsjonyhem.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Ser underbart ut!

2011-10-27 @ 11:54:05
URL: http://endelavoss.blogspot.com
Postat av: Susanne

Jag blir helt jätte-ressugen när jag ser dom här bilderna!! Åh, att vintern ska vara så lång...

2011-11-02 @ 16:16:02
URL: http://sussussi.blogspot.com/
Postat av: Veronica

Gud vad härligt. Hade behövts lite värme här också, hehe :)

2011-11-12 @ 13:23:14
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0