Bara några timmar kvar!

 


Bild från när vi var i Fig tree bay på Cypern för två år sedan.


Nu är det nära! Kart över sju imorgon bitti går planet från arlanda till Cypern. Håller tummarna för att jag mår bättre imorgon än jag har gjort idag. Har nämligen legat magsjuk och haft feber idag :( Känner mig dock lite bättre nu efter alla piller jag har stoppat i mig. Det skulle ju vara riktigt trist om man är sjuk hela resan. Sen åker jag ju ensam med barnen också... Usch nej jag måste tänka positivt, imorgon ÄR JAG FRISK :)

God natt!

 


Kommentarer
Postat av: Ia

Hoppas ni får det riktigt härligt!

Jag har varit där men det var typ 2004/2005 innan dom byggde om. Fast det var jättemysigt redan då :-)

2011-06-02 @ 23:53:37
URL: http://iashome.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Måste bara fråga vad du har för kamera? Så himla fantastisk färgåtergivning i bilderna och alltid så skarpa och härliga bilder!

2011-06-03 @ 21:09:19
Postat av: Lotta

Hoppas du blev frisk innan det var dags att åka i väg.

Hoppas att ni får en fantastiskt härlig resa.

Kram

2011-06-04 @ 22:13:48
Postat av: Eunice Aguilar

Hej

Mitt namn är Eunice Aguilar och jag arbetar med Rezidors hotellkedjor Radisoon Blu, Park, Regent och Hotel Missoni. Vi ska annordna en blogglunch tillsammans med Allt om Resor och deras nya chefsredaktör Frida Boisen. Vi skulle gärna se att du kommer på den!



Lunchen äger rum nästa veckan på Radisson Blu Strand vid Nybrokajen i Stockholm. Jag skulle dock behöva din mejl adress för att kunna skicka dig fler detaljer och inbjudan. Går det bra?



Allt gott

/Eunice

2011-06-10 @ 12:07:21
Postat av: Ann-Sofie

Kom ni iväg? Hoppas verkligen att du hann bli frisk ocg att flickorna inte blev sjuka på plats!



Är så nyfiken på bilderna och hur ni hade det?



Kram

2011-06-16 @ 14:22:06
URL: http://endelavoss.blogspt.com
Postat av: Lotta

Hur gick det med resan ? Kom ni inte i väg ?

Såg nu på nedräkningen att ni skulle åka till Cypern om 13 dagar.......

Så trist när man blir sjuk, och får ställa in eller avboka.

Hoppas du nu mår bättre!



Kram

2011-06-16 @ 21:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0