9 dagar kvar!



White beach - Boracay

Ja nu börjar det verkligen närma sig, bara 9 dagar kvar sen drar vi till Filippinerna i tre underbara veckor! Den här resan känns så välbehövlig just nu. Vi har nämligen haft sjukstuga här hemma de senaste tre veckorna. Först influensa och sen maginfluensa på det. Jätte kul, not. Sen är man ju bara så less på vintern just nu. Slaskigt och halt överalllt, barnen har inte ens lust att åka pulka längre. Nej vintern kom alldeles för tidigt iår. Så nu vill vi ha sol och värme, hela familjen!

Har börjat packa lite smått här hemma. Fick hem en supersnygg väska igår som jag hade tänkt packa barnens saker i. Men den visade sig vara lite mindre än jag trodde. Så den åker tillbaka idag och så håller jag tummarna för att samma väska i en större storlek hinner komma innan nästa helg. Det här med väskor är svårt tycker jag, man vill inte ha för många att släpa på när man ska resa runt. Men samtidigt måste man ju ha några stycken när man är fyra personer som reser och som endast får checka in max 10 kg var. Som det ser ut så kommer vi ha tre incheckade väskor och fyra handbaggage. Hoppas det blir bra! :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas ni håller er friska nu de sista dagarna!

2011-02-03 @ 12:03:13
Postat av: Freedomtravel

Låter härligt! Liii te avundsjuk bara ;)

2011-02-03 @ 19:21:31
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Lotta

Åh, dessa ljuvliga bilder.....:-)

Tänk så otroligt nära, det är nu för er.

Jag hoppas att ni får en fantastisk resa.

Kram

2011-02-07 @ 08:25:59
Postat av: maria

Nu är ni på väg hoppas jag. Såg att de flesta flygen från Arlanda var försenade. Hoppas ni kom i väg före min kompis som ska till phuket, dom vart försenade från 20:00 till 13:00...

2011-02-11 @ 18:54:39
URL: http://www.mollan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0