Då var det bestämt!

 



Bild - Google

Det blir tre veckor i Filippinerna i vinter. Wieee!! Vi hade i lördags en liten middag med fyra ressugna vänner och kom fram till att vi åker i mitten på februari och blir borta i tre veckor. Startar vår semester gör vi i Boracay och sen får vi se vart det bär av där efter. Åh det ska bli så himla härligt!

Så nu börjar den stora jakten på de billigaste flygstolarna och de finaste och mest prisvärda hotellen! =)

Någon som har varit i Filippinerna och har lite bra tips kanske?


Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Härligt! Filippinerna låter nice i vinter! (Särskilt eftersom de säger att det ska bli så rysligt kallt) Men vi har inte varit där, så vi har inga tips...

2010-09-28 @ 22:44:14
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Ann-Sofie

Tyvärr inga bra tips men åh vad härligt för er!

Har du några bra tips på hotell i Bkk, nära MBK?

Bodde inne i MBK sist men nu måste vi tydligen ha två rum för att få bo där och det blir lite mastigt med 2000 sek för 1 natt...

kram

2010-09-29 @ 09:10:37
URL: http://endelavoss.blogspt.com
Postat av: Cecilia Löfquist

Hej Vicky,



Åh nu bkir jag avis. KOmmer att följa era förberedelser coh resa med glädje.

/ Cecilia (Famlofquist på reseguiden)

2010-09-30 @ 09:09:50
Postat av: Bobby

Hej!

Mitt namn är Bobby och jag är webbansvarigt för www.spelaonlinespel.com.

Jag är intresserad att byta länk med din sida men jag undrar om ni är också intresserade.

Ska ni vara snälla och svara på min email adress.

Mvh:

Bobby

2010-09-30 @ 18:11:27
URL: http://www.spelaonlinespel.com
Postat av: Lotta

Åh,så himla underbart!

Ni kommer att få det helt fantastiskt.

Härligt att slippa vintern, för några veckor.

Så som kyla ,snö och slask som kan vara vid denna tiden här hemma.

Det ska bli spännande att följa din planering.....

// Lotta

2010-10-05 @ 16:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0