Packat och klart!


Nu är allt packat, puh! Trodde jag skulle klara mina och barnens saker i EN stor resväska, men se du det gick inte. Alldeles för mycket snorklar, cykloper, armpuffar och badringar för att väskan skulle gå igen. Så det fick bli två resväskor istället. Rätt skönt att ha två faktiskt, då slipper jag ha ont i magen när jag ställer upp den stora på vågen vid incheckningen. En väska får väl bara väga max 32 kg annars hanteras den inte. Och jag tror nog att det hade varit på gränsen. Vi ska vara borta i en vecka och jag har packat för säkert tre veckor. Att man aldrig lär sig packa lätt. 

Nej nu kallar kudden, måste hinna sova några timmar innan det är dags att dra till arlanda. 06.00 ska vi vara där, SNARK! 

Rhodos here we come!


Kommentarer
Postat av: Julia - Aupair i Oslo

Ha en suuuuper bra resa ;D Njut av värmen åt oss här hemma också ;)

2010-05-29 @ 23:45:48
URL: http://mittaupairlivinorge.blogg.se/
Postat av: Freedomtravel

Hoppas ni får en jätteskön resa!

2010-05-30 @ 10:18:41
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Lotta A

Härligt att komma i väg till solen och värmen!

Hoppas ni får en underbar resa.

2010-05-31 @ 10:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0