Framme!


Utsikten öven poolområdet och havet från vår balkong...


Ja då var vi äntligen framme på vårt hotell Sunwing resort & spa Kallithea på Rhodos! Hotellet är gigantiskt, tydligen det största Sunwing i världen. Vilket innebär att det är väldigt mycket folk här. Barnfamiljer så långt ögat kan nå. Trodde att det skulle vara rätt lugnt här eftersom vi åker lite före säsong, men icke. Det är hur mycket folk som helst. Lite för mycket om jag får säga vad jag tycker. Men det funkar och vädret har hittills varit toppen, runt 28-30 grader och sol! Så jag klagar inte :)


Kommentarer
Postat av: Fotograf & Makeup artist Linda-Pauline

Ser att du bott på hotellet dit jag och min sambo ska :) Hur hade ni det? Är det att rekommendera förutom allt folk?

2010-10-18 @ 18:01:17
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0