Torsdagen i bilder


Min goda frukost!

Utsikten vid frukostbordet är ju inte helt fel, först poolen och bakom havet...

Saga är glad, idag fanns det nämligen minimunkar på frukostbuffén!

Nu har vi tagit en taxi till Faliraki stranden som ligger ca 10-15 min med bil från vårt hotell. Faliraki är en liten semesterort med lång strand, affärer, restauranger, barer och många hotell.

Något som var toppen på stranden var dessa gångvägar så man slapp gå i den varma sanden!



Barnen är lite smårädda för vågor och havet så dem stannade mest på land och lekte eller precis i vattenbrynet.

Saga rullar sig i sanden...

Lång lång strand med massa solsängar.





Jag och barnen.

Tilda "ringer" hem till pappa :)



Tilda tvättar fötterna och skorna rena från sand innan vi ska gå och äta lunch.

Syster och barnen på jakt efter en mysig restaurang...



Nu har vi satt och i skuggan svalkar oss med god dricka medans vi väntar på maten.







Tog en bild av den här gulliga restaurange vi passerade på vägen tillbaka till våra solsängar. Taket på serveringsdelen bestod av täta täta grenar med fina rosa blommor överallt. Så mysigt och fint! 

Senare på kvällen vid hotellets bar. Jag och syrran tar oss en varsin drink medans barnen tittar på barnshow på andra sidan bardisken. En smarrig strawberry daiquiri är det jag sippar på :)

Barnshow!

Ja och barnen vid poolen!

Och Caroline med hennes tjejer!


Kommentarer
Postat av: Julia - Aupair i Oslo

Åh vilka fina bilder ;D Dom på dig och tjejerna är fantastiskt fina (: Kraaam

2010-06-07 @ 18:28:53
URL: http://mittaupairlivinorge.blogg.se/
Postat av: Sandy

hej! måste bara få fråga med vilken kamera du fotar alla dina semesterbilder med? jag har nog aldrig sett så fina och varma foton. kollat genom dina tre resemappar här på bloggen och woooow säger jag bara :D



/Sandy

2010-06-18 @ 23:31:58
URL: http://bacardiibreezer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0