Lördag i Rhodos old town


På lördagen åkte vi in till Rhodos old town. För att det inte skulle bli så gnälligt som det blev tidigare i veckan då vi besökte stan så lånade vi två vagnar på hotellet. Evie fick den ena och Saga och Tilda turades om att sitta i den andra. 

Gamla stan var verkligen supermysig! En gammal medeltida stad omringad av en hög mur med en massa små butiker, cafeér, restauranger och bostäder. På bilden ovan är det jag och barnen som poserar :)



En tvättsvamp kanske?!

Caroline och Isabelle på ett av flera torg i gamla stan.

Jag och Saga!

Tjejerna på en fin fontän :)

På botten av fontänen fanns det en massa mynt som intresserade barnen...



Kidsen i trappen.

Moi!

Syster och alla barn framför en gammal kyrka...

Saga i ett gathörn :)



Middag åt vi på en supermysig restaurang som hade flera terasser i olika nivåer. Här ska vi sätta oss vid vårt bord.

Utsikten från bordet över torget och gamla stan...

Isabelle, Caroline och Saga.

Ovanför vår terass fanns ytterliggare en terass där barnen stod och showade medans vi väntade på maten...

Och slutligen en bild på mig och Tilda!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Rolig blogg :) Hur många gånger per år reser ni utomlands egentligen? =)

2010-10-20 @ 17:25:10
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Susanne

Roligt! Jag har varit på Rhodos ett par gånger och det där var en favoritrestaurang.

2010-10-24 @ 21:59:52
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0