Välkommen!

Hej och välkommen till min (och min familjs) resedagbok! Här kommer jag att skriva om de resor vi gör några veckor om året, både innanför och utanför sveriges gränser. Med och utan våra två tvillingtjejer Saga och Tilda födda 2006. Hoppas det här kommer bli en kul grej både för oss själva där vi kan titta tillbaka på våra resor och för nära och kära som vill följa oss då vi inte är på hemmaplan. Har tänkt att uppdatera så mycket som möjligt då det finns tillgång till dator och internet.

Jag kommer att skriva endel både inför, under och efter resorna. Det är det som är det roliga med att resa tycker jag. Planeringen och längtan inför resan, upplevelserna när man väl är där och sen alla minnena man har med sig när man sedan kommer hem igen.

Ni som läser här får gärna lämna en liten kommentar nere i kommentars fältet här nere. Kul att veta vilka som läser och vad ni tycker och tänker.

/Vicky   

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag följer din andra blogg men hänger gärna på även här...Ska bli skoj att följa era resor.

Kram!

2010-01-19 @ 13:36:23
Postat av: Hanna

Även jag följer din andra blogg och gillar den så jag kommer att följa med dig din familj på Era resor, dock bara via denna blogg =)



2010-01-19 @ 22:04:46
Postat av: Vicky

Cecilia & Hanna: Vad roligt att höra!! :)

2010-01-19 @ 22:10:57
URL: http://vickysresedagbok.blogg.se/
Postat av: Freedomtravel

Hej! Håller med om det här med planering och minnen! Vi har aldrig några resor inplanerade och på gång, planeringen är verkligen halva nöjet! Kul att hitta fler som gillar att resa! Jag har börjat prenumerera på din blogg nu.



Kika gärna förbi vår blogg också! Vi skriver om resor med vår husbil Freedom, samt om husbilar och om andra resor!

2010-01-27 @ 06:54:32
URL: http://www.freedomtravel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0