Fyndat!









Tanken är att vi ska resa med varsin backpacker ryggsäck i thailand eftersom vi kommer förflytta oss en del, med bland annat speedboats och färjor. Så stora klumpiga resväskor går bort. Har kollat runt på ryggsäckar nu ett tag och här i helgen hittade jag ett riktigt fynd på Intersport. En "Haglöfs sec track 55 Q" som var nedsatt från 2000 till 1400 kr. Perfekt! Peter har en ryggsäck från då han backpackade i thailand i två månader år 2000. Tio år gammal men den ser som ny ut, luktar lite skumt innuti bara. Men jag tänkte försöka tvätta den så luken går bort. Hoppas det funkar.

 

 


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vi har sådana å dom är superbra!!! Vi köpte dom innan vår förra resa å det fanns inget att klaga på. ;)

När åker ni å vart planerar ni att åka?? Vi kommer åka 2 mars å vara borta till 1 april. Vi ska till Korat, öarna kring koh Chang å Koh phangan å Koh tao. Som planen är nu men den kan ju ändras under resans gång. Längtar som en tok i alla fall. ;)

Kramen, Maria

2010-01-19 @ 23:33:13
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej! Ryggsäcken verkar helt ok. Jag undrar hur ni gör med tjejernas grejor. Får dom plats i era ryggsäckar eller har dom egna? Jag behöver lite tips från någon som reser oftare än jag på det sättet. Ha det så bra på resan!!

2010-02-01 @ 22:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0