Inrikesflyget bokat



Nu har vi bokat den första inrikesflygningen i Filippinerna. Den som är mellan Manila (Filippinernas huvudstad) och Caticlan (flygplatsen som ligger närmast ön Boracay). Bokade flyget på nätet via airphil express. Dom hade de billigaste flygstolarna vi kunde hitta. I alla fall av de flygbolagen jag har jämfört, det kanske finns fler som jag inte känner till. Men strunt samma nu är det i alla fall bokat! Flygningen tar en timme och flygs med ett litet propellerplan. Läste att man endast får checka in 10 kg baggage per person då det annars kunde vara fara för säkerheten. Läskigt! Så det blir till att packa lätt. Svårt, jag som alltid packar med mig halva hemmet ;)

Kommentarer
Postat av: bitte



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-15 @ 17:26:40
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845
Postat av: Sofia

Hur gjorde ni med vaccineringen?

2010-12-23 @ 08:53:16
Postat av: Jerry

ska bli spännande att följa! ska själv ner i feb (:

2010-12-30 @ 14:25:55
URL: http://jerrytegenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0